6.00 – 8.00 Schodzenie się dzieci. Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadającym zainteresowaniom dziecięcym. Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze itp. porządkowanie sali.
8.00 – 8.15 Ćwiczenia poranne
8.15 – 8.30 Czynności higieniczne oraz przygotowanie do śniadania.
8.30 – 8.55 Śniadanie
8.55 – 9.00 Przygotowanie do zajęć
9.00 – 10.15 Zajęcia dydaktyczne będące realizacją wybranych treści z programu wychowania przedszkolnego
10.15 – 10.30 Prace porządkowe w sali, przygotowanie do II śniadania
10.30 – 10.50 II śniadanie
10.50 – 11.00 Lekcja ciszy
11.00 – 13.00 Spacer lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym. Zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze. Zabawy dowolne, praca indywidualna i w małych zespołach
13.00 – 13.15 Powrót z ogrodu, spaceru. W szatni czynności samoobsługowe
13.15 – 13.25 Czynności higieniczne w łazience oraz przygotowanie do obiadu
13.30 – 13.50 Obiad
13.50 – 14.15 Odpoczynek, słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek, wybranych pozycji literackich
14.15 – 15.00 Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, zabawy ze śpiewem, działalność plastyczne, zabawy ruchowe. Praca kompensacyjno – korekcyjna, praca z dzieckiem zdolnym. Zabawy dowolne w sali lub w ogrodzie. Zajęcia dodatkowe
15.00 – 16.30 Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dziecka. Praca indywidualna i zespołowa w zależności od potrzeb i możliwości dzieci. Prace porządkowe w sali. Powrót dzieci do domu